
כדורי שוקולד
בילדותי תמיד היה לנו במקפיא נקניק שוקולד במקפיא. אמא הייתה מכינה את עיסת כדורי השוקולד, יוצרת נקניק על גבי נייר כסף וככה היינו
קצת עליי
היי אני סמדר שחר (50), קונדיטורית, מבשלת, מציירת ועוסקת באמנות כל חיי.
אמא לשני בנים, נשואה לאבירם בן המושב בו אנו גרים ויש לנו כלב מישמיש שהוא בן בית בדיוק כמו כולם. ( רק בלי חובות…)
אני אוהבת לחלום ולהגשים, לבהות ולדמיין ולשיר בקול כאילו שאף אחד לא שומע.
אני מרגישה שכאן אבנה לי בית חדש ואקדיש לכם מהידע שלי, שבא עם ניסיון של שנים, בית שחלמתי עליו כבר מספר שנים וכנראה שלכל דבר הזמן המתאים לו.
הרשמו עכשיו לקבלת עדכון על כל מתכון חדש שעולה
חפשו מתכון חדש

בילדותי תמיד היה לנו במקפיא נקניק שוקולד במקפיא. אמא הייתה מכינה את עיסת כדורי השוקולד, יוצרת נקניק על גבי נייר כסף וככה היינו

אוייי….לחם זו אהבה, אם הוא עדין ורך זה חלום ואם הוא מגיע כבר בילד אין עם ירק וגבינה…מי צריך יותר?! פיתות הן ממש

בבית בו גדלתי, אנחנו 3 בנות, אמא שבעצמה ילדה אותנו כשהייתה ילדה, אבא מפנק עם לב של זהב שהקיף אותנו תמיד בחום ובאהבה,

נוסטלגיה, עוגה מבית הורי שכיכבה בערבי שבת, מתארת לעצמי שגם אצלכם בבית היו מכינים אותה. כילדה הייתי מסתכלת על אמא ולא מאמינה על

כשהבן שלי סיים י"ב, הם טסו 5 חברים לחופשה באמסטרדם, לפני שהתחילו להתפזר לשנת שירות, מכינות וצבא חברים שגדלו יחד מהגן, טסו לחמישה

לפעמים בא לנו משהו מגניב באפס מאמץ. לגוון את בארוחה, להגיש משהו חם לצד סלט מפנק אפשר להוסיף ביצה קשה ליד ואז בכלל אנחנו לגמרי

5 מצרכים ויש לנו עוגיות קשקאבל ממכרות, זהירות‼ 180 גרם קמח לבן/ללא גלוטן של דרך טבע 100 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות
Vivir Studio | © All rights reserve to Smadar Shahar